Allvarligt talat?!

Ibland undrar jag hur folk faktiskt är funtade eller så bor vi bara i en alledes för liten stad. Kan vara det sistnämda. Vad vet jag.

På tal om det, kan hända att Mikii börjar jobba i Gbg, & skulle det fortsätta så vore det nog bäst att flytta. Först & främst för jag inte (eller han) vill att han ska pendla varje dag, plus att jobb möjligheten för även mig sen är större. Men seriöst, hur mycket lust har jag att uppfostra en unge i Gbg? Jag vill inte ha en liten kickers rännande?! Fast samtidigt så blir det väl vad man gör det till. Jag tycker Uddevalla är bra som det är & det är ett bra ställe att växa upp på. Samtidigt som det kan vara skönt att slippa bonn-folk, kassa utbud & en jävligt tråkig stad.

Ja,ja vi får väl se vad framtiden tar vägen. Jag undrar om något virus börjar ta över min kropp, känner mig halvdålig men det är nog mest att jag är trött. Hoppas det är att jag är trött för sjuk orkar jag inte bli.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha din fördomsfulla glidare, vad är det för fel på att växa upp i GBG? det blir faktiskt vad man gör det till, i uddevalla kanske ditt barn blir värsta ghettobarnet medans inte i gbg, ja man vet aldrig, flytta hit vettja :-D

2009-12-10 @ 03:17:53
URL: http://naanc.blogg.se/
Postat av: Papadopoulos

Fördomsfull? Ok svensson Nancy som aldrig gapar eller är halvt som halvt galen? Säger det dig något? Haha, nej jag vet får se hur det blir, det är 4 planer för tillfället just nu så vi får se hur d slutar.

2009-12-10 @ 11:12:57
URL: http://deccemmber.blogg.se/
Postat av: Moni

Hörru! Torsdag? Jag bjuder på en fika på stan, mellan halv tolv och ett? Välj vilken tid? :D

Puss Moni

2009-12-12 @ 20:10:05
URL: http://moniramoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0