Äntligen snö *.

Gick & pratade om det häromdagen, att det är tråkigt om snön försvinner. Jag vill ju bygga snögubbar, gra snöänglar, åka pulka & mula min unge när h*n blir stor nog att fatta :).
Blev så glad i morse när jag tittade ut, & bättre blev det under dagen. Jag & Mikii gick runt på stan som 2 ispinnar i halvstormen :).

Min dag har varit så bra, mötte upp Senja & hennes lille son Lukas som va så söt, glad & underbart charmig, han va väldigt lik sin mamma :), fast Senja har mörkare drag. Så fina. Vi åt god lunch på Krogen & tjatade, kan inte fatta att det är över 3 år sedan vi sågs. Sinnes, ändå va det som om jag precis träffat henne. Vi fick jätte fina presenter oxå, 2 st vita små bodys & 1 par jeans. Tack Senja, så snällt utav dig.♥ Får hoppas vi hinner ses igen innan du åker hem.

Resten av kvällen har vi varit hemma, precis slö kollat på någon kass italiano film som va över 2 timmar lång, Mikii ligger i mitt knä & myser & nu blir det mer film. Hörs snart.♥

Kommentarer
Postat av: L

Saknar dig vackraste <3

2009-12-16 @ 22:49:45
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Senja

Jag hade verkligen super trevligt. Även om det var så många år sedan vi träffades senast så kändes det som det var förra veckan jag å du flyttade. Det är så det ska kännas med riktiga vänner:)) Jag hoppas oxå att vi hinner ses en gång till innan vi åker hem:))

Ta hand om er

kram

2009-12-21 @ 11:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0