Äntligen sol.

Snö i all ära, men jag kunde nästan kissat ner mig av glädje när jag vaknade i morse & såg att solen va framme. Mycket saker som får mig att nästan kissa ner mig nu för tiden. I alla fall,  då min kära & Andreas fortfarande sölade runt bland öl & sprit dumpade jag dom & drog mig neråt stan i stället för en fika med Moni, nu med Jul & Nyår kanske vi inte hinner ses imellan så det blev en trevlig oplanerad fika i stället.
Träffade upp Pappa & Mamma oxå som mös nere i stan, fick en julstrumpa med godis i av Mamma som hon vann, xtra bra för mig som ska ge fan i sånt :)

Fick handlat innan jag vinkade av Moni vid tåget, & på vägen hem funderade jag på om det inte va den kallaste dagen hittills. Kände inte ens mina ben när jag kom innanför dörren. Den lilla värmen som fanns försvann direkt med solen när den gick ner, tur att det finns mysbyxor att värma sig i.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0