Avatar.

Tanken va att jag & Mikii skulle gå på Avatar ikväll men det va så jävla mycket folk att vi hoppade över det, får bli i veckan.
Så istället har vi planer på att gå ut, Mikii har tydligen hittat en ny hobby, den kallas - dricka öl. Varför han har kommit in i detta vet jag inte, han har aladrig druckigt innan. Kanske 2 gånger per år, men nu har han tydligen ändrat sig. Män dricker öl va svaret.
Inte för att jag tror på så mycket drickande i kväll då vi knappt sovit något & min släkt kommer till oss i morgon & firar mig eftersom jag fyller på Måndag. Vi får se hur detta slutar. Nu fick jag ett medd om att jag ska ta på mig så mycket kläder som möjligt då det är kallt som aldrig förr ute. Fy, tappade jag suget lite där kanske?



bara kärlek♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0