Det börjar närma sig.

Förra året spenderade jag hela dagen i min säng, halvsovandes & sjuk. Zappade på tv`n & i stort sett bara mös med mig själv. Fram till 23 då Nanc ringde & skulle göra min kväll.
Fick gjort mig i ordning & runt 00 hämtade hon & Bujar upp mig för att åka ner till Park Lane. Vi drack alkoholfritt hela kvällen, 1 shot fick Nanc i mig & vette fan vad det va i den men nått så äcklig.
Vi dansade & gled bara, träffade Catta som va där med sitt andra jobb, har för mig dom hade julfest eller något.
Har för mig att det va Söndag & då stänger dom 03, så vid 03 drog vi vidare till Mirakle & käkade en jävla massa nattamat & blev kvar där någon timma. Oavsett så va det faktiskt 1 av mina bästa födelsedagar.♥♥♥


Falafel 21 dec 08


Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaw vad gullig du är, fan är det redan ett år sen sist, herregud vad tiden går fort!! En repris iår igen? :)

2009-12-08 @ 06:20:34
URL: http://naanc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0