Allt i ett.

Orkar inte skriva dag för dag så vi kör en summering av allt samman i stället.

Julafton kunde inte blivit bättre, firade den med hela min familj. Mat, godis, spel, tjat, julklappar, mys. På något sätt kändes det som det hela va ver på en kvart, tiden går fort när man har roligt :).
Vid 00 drog jag & Mikii oss hemåt & mötte upp Andreas & Bergström & avslutade kvällen hemma hos oss med whiskey & tjat.

I Fredags va jag ute med Moster & Linda på Mortens, sjukt mycket folk & en väldig fylla men jag hade riktigt kul. Vid 00 gick jag ner till Butlers & mötte upp Bergström, pimplade juice & sen så avslutade vi kvällen på Mc donalds :).

Resten av tiden & dagarna har vi bara myst hemma. Haft tv-marathon & ätit massa gott. Men nu börjar kroppen bli rastlös, så i dag får vi hitta på något eller så får det bli en långpromenad.


Kommentarer
Postat av: L

Naaaw vad fin hon är lilla Elise. Helt otroligt vacker!! Men som sagt... Hon är väl en Papadopoulos så hon kunde inte blivit annat. Härligt att Ni hade en fantastisk jul. Det hade vi med =) Pusss vackraste ♥

2009-12-27 @ 13:07:47
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0