Ehh, tack...Gud?

Vi hamnade på bio igår, 2012. Jätte roligt att världen är beräknad att gå under den 21 dec, min födelsedag.
Den kan ge sig fan på att den inte går under.

I alla fall.. jag gillar inte såna filmer alls igentligen & tycker att d finns alledes för mycket skitfilmer om domedagen, någon gång får det räcka. Men denna va helt ok, förväntade mig att den skulle vara skit rätt igenom & sådär kul kändes det när jag fick veta att filmen va 2:45 lång,haha. Men den va helt ok faktiskt, eller ja, dom har gjort den 10 ggr bättre än dom andra dödsfilmerna & jag tyckte grafiken va grymt  mycket bättre.
Värd att betala 100 kr för?, nej men kanske att hyra sen när den kommer ut.

I alla fall, ett enda snesteg den 21 dec 2012, så spöar jag skiten ur en mayaindian., eller hoppas på att komma ombord på en stoooor ubåt ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0