:(.

Vi la oss för lite över 1 timma sedan, men jag började gråta till slut & fick gå upp. Det är sinnes vad min rygg gör ont, & inget jag försökt med hittills hjälper alls. Inte ens för stunden :(.
Så jag får fördriva tiden här lite & hoppas på att bli väldigt trött så jag kan somna ifrån det.

Ser fram mot morgondagen, efter mycket tjat & gnäll på Mikii så ska jag äntligen få klippa av mig håret. Han tycker jag är fin i långt, men fick förklarat för honom att han tycker jag är finare med kort. Så i morgon blir det page igen. Efteråt ska jag till Vindfället & julgreja med Mamma & fika, tänkte sola när jag ändå är där så jag kanske får tillbaka lite färg.
På kvällen blir det mys & ladda inför jul så man får plats med all mat, tjat & stoj hela dagen. Ska färga håret, tycker jag har en väldig utväxt på bara 2 veckor nu. Fast det va nog iof ett tag sen jag färgade det så nu är det dags.


Kommentarer
Postat av: Senja

När jag hade ont i ryggen så la jag mig på golvet med benen upp på en stol i 90 grader en stund på kvällen. Det avlastade ryggen väldigt bra å det hjälpte imot det onda. Visst det är jävligt obekvämt å bökigt att ligga på golvet men testa 1 eller 2 kvällar i 5-15 minuter, eller så länge du orkar.

Hoppas det funkar för dig.

Kram

2009-12-23 @ 23:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0