God eftermiddag.

Har faktiskt varit uppe i ett par timmar men inte orkat förrän nu.
Fick finbesök av Fröken Moni & lille, eller kanske borde skriva stora Milo nu, herregud så fort han växer & han blir ju bara finare & finare för varje gång. Lilla Björn :)

Fick lite kläder oxå som han vuxit ur & som funkar på både flicka & pojke, pluttinuttiga. & bästa av allt såg jag nu- en liten "björnis-dräkt". Vet inte varför jag fallit så för just dom plaggen, har inte ens sett dom innan jag såg Milo i dom. Men jag smälter helt, nu blir min Mini oxå en liten Björn♥

Har precis fått i mig en väldigt sen frukost oxå, macka med avocado & salt. Börjar dreggla bara jag tänker på det, sjukt gott. & nej detta är inte det första jag äter i dag. Min riktiga frukost bestog av bullar, choklad & julmust med Moni :)
Eftersom jag inte ska simma i dag så blir det promenad istället, måste röra på mig lite varje dag i alla fall så det blir att hälsa på Mamma & Pappa, då blir dom säkert så glada♥. Annars är jag jätte trött i dag, skulle bara vilja ligga i soffan med en filt. Men det är så fint väder, frisk luft behövs & det känns inte alls bra att sitta inne en hel dag när det inte ens finns något att göra hemma. Så Lelången it is :)



Kommentarer
Postat av: Moni

Du är så go du . Hoppas jag hittar resten snart :)

Tack för senast, kul att läsa att L var påväg hem, det är härligt att längta lite efter sina 'systrar' ibland, dom är ju helt oslagbara :) Hoppas du haft en trevlig fredag och får en fortsatt bra lördag! Ses kanske, på torsdag? ;) Pussis!

2009-12-05 @ 04:38:06
URL: http://moniramoses.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi så söta :D

2009-12-05 @ 20:16:10
URL: http://edwardssyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0