Hej gott folk.

Första jag gjorde när vi kom utanför dörren i morse va att nästan ramla, herregud, is över en natt! Men vart är snön? :( Men så underbart väder det varit, suttit ute & fikat. Riktigt mysigt va det.
Fick ordnat mina naglar, blev jätte fina. Nästa gång jag ska dit är 21 Dec (min födelsedag) & göra om dom, då ska jag inte ha lila utan något annat på tipparna. Kanske svart & rött?, fint inför jul&nyår & Camilla som gör dom är grym. Simmade ju i dag, tänkte jag skulle göra det 1 timma om dagen. När jag gick upp ur bassängen efter 1 h smmande nonstop trodde jag inte mina ben skulle bära mig, haha blev så tung, d va sårt att röra benen & dom som såg mig måste fått sig ett gott skratt. Fick verkligen sätta det ena benet föra det andra.
På Fredag ska Linda följa med mig, & på Lördag ska jag dit med Kusin Vitamin, fast får se hur mycket simn ing det blir då, slutar nog mest i lek. & nu har dom börjat köra enbart kvinnor på Lördagar, vet inte om det är 1 gång i månaden eller varje helg, men men.


I dag va jag i stort sett ensam, det va 1 till tjej samt dom som tränar.
Fast det är nog ganska skönt, slipper man simma in i massa folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0