I-landsproblem?

Vi skiter i det förra inlägget.

I alla fall, våran Mini mår bra♥, allt va som det skulle. Förutom med mig, mitt blodsocker värde låg på 7.6?!? Vad i helvete hände där? Det får inte stiga över 8, vilket jag nästan lyckades med i morse.
Jag har faktiskt inte en aning om varför det är så högt, det kunde bero på att jag precis ätit en ganska söt frukost men ändå borde det inte vara så högt. Det enda jag vet med mig som jag har haft frossa på är glass & givetvis julmust. Ska nog ge upp det helt känns det som om.
Någon som vet vad som är bra att äta, inte äta & vad jag borde tänka på kanske?!

I alla fall, eftersom jag börjar bli tjock kan jag inte ligga på mage längre, eller ja, det har jag inte kunnat på ett tag så mina val är rygg, sida eller sida. Inte så kul när magmys is the shit. Jag har börjat få ont i ryggen på kvällarna, & kudde mellan rygg & soffa hjälper inte så mycket. Värre blir det när jag ska sova, jag har dragit fram alla kuddar vi har, byggt ett fort runt Mikii som jag nästan ligger på på. Men det hjälper inte. Så jag vet inte, simma mer kanske hjälper så jag bygger upp ryggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0