Julmustavtändning.

Jag sitter & fantiserar om Julmust, helt sjukt. & givetvis ska vi inte ha det hemma, just i dag när vi har det alla andra dagar. Fy fan.

Jag har tvättat & grejat. Sen så åkte jag med min Syster yster ut till Torp, dom hade alla butiker öppna till 22 i dag :), hur mycket folk som helst. Mysigt & gå runt & så bjöd Linda på glass♥. & så har det börjat snöa, massa. fast nu när jag tittar ut ser det ut som att det övergått till lite regn, så länge varade d roliga.
I morgon ska Linda med mig & simma, även så hennes vän Stina & hennes lilla Hugo ( Pablos tjej & son), ska bli så roligt. Linda är öronbarn, så hon får inte ha huvudet under vattnet, om nu någon ville veta ;).
Annars vet jag inte vad som sker riktigt, mina Fredagar är ju som alla vet inte så röjj längre, men väldigt mysiga. Med tanke på hur trött jag varit i dag men ändå inte vilat lär jag vara ännu tröttare i morgon så det slår inte helt fel att jag har massa filmer hemma jag lånat av Marcus & Hanna.



Öronbarnet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0