Lär sig något nytt.

Tro det eller ej, men jag piggnade till så fort jag kom ut i friska luften. Tänker inte klaga på kylan,snön eller något annat men i dag va det faktiskt skönt att det inte va lika kallt ute som dom senaste dagarna. Tempen har legat på -15, men i dag låg den på -4. Igår trodde jag att jag skulle frysa till is & gå av på mitten, & det va ändå mitt på dagen.Sen får faktiskt folk hålla med om att snön är härlig, hellre att det är vitt så långt man ser än att det är grått & jävligt ute. & än så länge har jag bara ramlat 1 gång :).

Jag har börjat dricka Ramlösa, med smak. Har alltid hatat vatten med bubblor, men nu har jag väl lärt mig dricka det. Sen jag fick det där provet från barnmorskan får jag inte ens titta åt Julmust för Mikii så jag har inte haft något val. Så Ramlösa är det enda, då får jag nöja mig med det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0