Lördag morgon.

Åhh, sikken torka. Men så blir det ibland.

Har fortfarande inte lagt mig men har planer på det nu, ville bara lämna ett livstecken först. Dagen har gått så fort, förutom mina 2-3 timmar jag spenderade med att glida runt på torp i hopp om att hitta lite kläder, men icke. Kom hem med 3 tröjor, 1 linne & 2 leggings, fast nu när jag skriver ner det känns det ju inte helt dumt. Skit samma, inget överdrivet kul så får bli en sväng ut nästa vecka igen. Måste ha ett par nya stövlar om inte annat. Mikii fick köpt en väldigt passande t-shirt från hippiebutiken i stan, V eller somewear något..?, skor & tröja.
Något annat jag behöver köpa är en ny jacka, min mage börjar ta lite för mycket plats.
Nej nu får jag lägga mig, blir stan i morgon, frukost, fika, mys. Lägger upp lite bilder oxå. Goooood morgon gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0