My new hat.

Ska vi gå igenom min dag? Uppe vid 8, telesamtal till 10, underbar frukost med min andra hälft, stan halv 11. Oh yes. Fram & tillbaka, fixa & greja. Snackade skit med Österberg vilket alltså betyder fika i en timma. Mikii börjar bli bättre på att fika, i dag satt vi nästan 1 timme. Hälsade på Linda på jobbet, träffade mamma som förövrigt redan börjar leka Tomte. Vi fick julkalendrar, så nu ska jag väcka Micke Picke kvart över 7 varje morgon, kolla julkalendern & äta choklad, eller inte ;)...
Har inna letat mössa i hela j*vla stan men inte hittat någon fin, vill inte ha någon text på min men gärna en sån där rund boll på. Inte hittat en enda, fram tills i dag. På Willys fanns den, rosa randig & underbar. Fast utan tofs men det gör inget. Märke nu att jag har ovanligt stort hövve, i min mössa i alla fall, skumt. Skit samma jag är fin i vilket fall, yes i am.




tack Mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0