Natta.

Jag ska fika 3 gånger i morgon, vad fan fikar man på om man inte ska äta eller dricka dumt sött? The utan socker är det enda jag kan komma på... I alla fall. I morgon ska jag träffa Senja som är i Ua några dagar. Ska bli så roligt, jag har inte träffat henne på ???, år är det i alla fall. Vart tar tiden vägen?
Därefter ska jag passa Liam :), Emma ska iväg så hon lämnar honom i mina händer någon timma, tur att han är 7 månader.
Utav någon anledning har jag lite bebis-skräck. Inte skräck för dom utan för att dom är så små. När jag hade Elise i famnen vågade jag knappt röra mig, kändes som hon skulle gå sönder.
Liam har hunnit växa till sig & är helt vild, så han kan jag ju röjja med ;).

Fick en kärlekskommentar av Mikii igår när han gick igenom våra bilder på datorn. Den är tagen i våras någon gång!

- Älskling, va smal du va :).
-Ehh tack?
-Ja?
-Jag kanske inte va gravid Mikael.!!!
-Ahhh...

Den apan säger varje dag att det inte syns alls att jag gått upp i vikt, utan jag är så fin så. Sen så får jag denna kommentaren. Ok, jag vet, jag är gravid, man går upp i vikt, jag har gått upp i vikt. & även om jag är medveten om det, kan det vara kul att låtsas som inget alls. Jag är lika snygg som vanligt. Det pajjade han nu!!!
Men men, jag är sjukt fin med min kula :)

Nej, god natt gott folk, nu blir det frossa vitaminer för min del sen sängen. Kanske syns på stan i morgon?!
Sov så gott.


Kommentarer
Postat av: L

Hahahaha.. Stryp honom ;)

2009-12-16 @ 22:49:25
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0