Nedräkning.

La mig under filten för att bara värma mig lite, somnade & vaknade upp nu i stället med en sinnes hungrig mage.
Tur att Mikii har förståelse över att jag är så trött ibland :), så det gjorde inget.

I dag på min fika med Moni, beställde jag en baguette med kycklingröra. Hungrig som få då jag inte ätit något alls. Den söta tjejen som tog min beställning va inte den som kom ut med min efterlängtade baguette, utan någon annan som gav mig tallriken med ett leende. Mitt leende därimot blev inte långvarit, när jag plockar upp mina bestick & ska sätta dom i BAGUETTEN faller hela mackan samman. Tro det eller ej, men jag blev förbannad. Hela jävla röran i i mitten av tallriken & 2 avlånga torra bitar bröd på varsin sida. Nu låter det dumt, men hade ni varit där så.. Även Moni reagerade & jag tror mig se ett baguette hat även hos lille Milo.
Ok, visst att det ska se bra ut när du serverar något, men nu får man fan ge sig. Jag har fått lära mig att det ska se gott & aptitretande ut men du ska ta mig fan kunna äta det utan problem oxå. Så jag fick med mig min tallrik, & plötsligt stog den söta tjejen framför mig igen som sa att hon skulle ordna det på sitt sätt.

Alltså, skar brödet, kletade på röran & tryckte på locket!!!
Varför va det så svårt från första början?
Tur att den söta räddade min morgon, för ärligt ville jag lipa. Kanske gravid hormoner, eller så är det d inte. I don`t give a ....!

Nu därimot är jag vrålhungrig, jag funerar starkt på att dra på mig massa kläder, säga hej till folket på Pingvin, ta med mig maten & köra på en taxi hem. Låter inte så jätte dumt för tillfället.
Min falafel får se ut hur den vill, så länge den går att äta, jag vet redan att det är GÖTT.


Kommentarer
Postat av: novalie

Va det på rådhuset eller?

Trodde jag skulle få spel där inne i dag när jag skulle fika , sluta me att jag gick därifrån fan va jag hatar när folk inte kan vara service inriktade när dom har ett yrke som kräver det , å jag kan då inte skylla på hormoner utan bara att jag måste va en gnällfitta hehehehe

Vi gick till Cactus i stället å det va fan inte bättre där , för där glömde dom av vissa delar utav våran beställning hehe fan va e det för jävla stad man bor i hur svårt ska det va å hitta ett bra fik

2009-12-20 @ 00:48:46
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: Papadopoulos

Nova- Ajjemen, Rådhuset. Haha jag vet, det ska väl inte vara så jävla svårt? Eller?

Cactus va bra, men börjar faktiskt bli skit, sist vi va där tror jag Micke fick säga till dom 2 gånger, samt att vi fick knappt någon sallad alls. Betalar jag 80 spänn ska jag ha en jävla sallad på fatet. Faktiskt, vi pratade om det i dag, finns inga bra ställen i Ua alls. :)

2009-12-20 @ 01:07:46
URL: http://deccemmber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0