Orange.

Äntligen klar med allt, fått gjort mycket idag även om det inte alls känns som det.
Vi gjorde pasta med köttfärssås i dag & sallad, finns alltid sallad på bordet oavsett maträtt & jag älskar det. Har fått dille på all sallad & det slutar med att jag sitter med fingret o petar upp dom sista små grönsaksbitarna när skålen är tom.

Mikii & Emma är på Spara, ska hyra film & köpa frukt till mig & godis till dom. Godis skiter jag helt i, bara jag får apelsin & clementin. Fattar inte varför det är en sån svaghet, därför köper jag aldrig hem mycket frukt. Det slutar alltid med att jag trycker i mig hela skålen, som hos Mamma. Hon har en stor clementin skål, jag börjar med en & när jag går tar jag med mig den sista på vägen hem. Så vill jag ha får jag gå till affären & plocka för stunden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0