Pass på.

Jag är igentligen jätte arg & vill i stort sett slå sönder varje liten del runt mig. & ja, det hade faktiskt känts bättre, just för stunden & även efteråt. Men jag kan inte, har Mini i magen så får hålla mig lugn varesig jag vill eller inte.
Fick ringt Mamma för att pratat av mig & jag älskar hennes lugnande röst & tankesätt, hade det varit Pappa jag pratat med hade jag sågat ner hela mitt hus för han är lika hysterisk som jag. Samt att Mikii aldrig oroar sig över saker, han ser det bästa i allt & tar sitt steg & hittar en lösning.

Första händelsen kom i Fredags, & efter det rullade allt bara på. Sista & sämsta kom i dag, efter 5 timmars försök utan resultat. Sjukt att det ska kunna gå så.

Konstigt nog känns det ändå som om att det kommer vända, när & hur vet jag inte. Men det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0