Repris?

Jag önskade att jag kunde skriva precis allt här, men då det finns äckligt folk så väljer jag att inte göra det. Kan enbart säga att jag är så sjukt trött på vissa saker att det är sinnes.
Nog om det!!!

Va med Linda hela dagen igår, vi började med att simma. Även så Mikii valde att gå med♥.
Vi åt lunch, va på stan, hos familjen & hos Sandra en stund på fika. Hon är så stor nu, & vilket dag som helst ska hon föda. Blir nervös bara jag tittar på hennes mage :).
Kvällen blev hemma med mys & Mikii.

Vi fick gjort lite ärenden på stan & ätit i dag innan Lall ringde♥, så har varit hos henne någon timma. Underbart. Fick jätte fina presenter oxå. En sjal att bära barnet i, visst d finns här i Swe med men det är ändå roligare att ha en från Syd-Afrika, själva grejen bara, 3 armband & 1 ring♥, så fint alltihop.

Givtevis har jag handlat i dag igen, fattar fan inte vart all mat tar vägen här, tycker jag springer på Willys iaf 1 gång om dagen. Sen så kanske det beror på att jag alltid lagar mat till 4 när vi bara är 2, har lite problem med ögonmåttet där.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0