Så där.

Nu är jag tillbaka igen :).

Mikii`s vän Emma & hennes son Liam kom för att hälsa på över dagen i Torsdags, det slutade med att dom spenderade hela helgen här med oss i stället. Vi har ätit massa god mat, varit ute, promenerat som aldrig förr, varit på Julmarknad, hälsat på Tobbe som kommit hem igen, fikat, kollat på film, tjatat & lekt :). Haft en jävligt bra helg med andra ord.

Inte en enda bild har jag tagit för jag hittade inte mina laddare till kameran, (jag har 2 st), men nu när jag drar ut ena kökslådan hittar jag givetvis en där. Jag förvånar aldrig mig själv direkt. Har blivit kass med att ta bilder överhuvudtaget det sista men får ladda min kamera nu & sätta igång igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0