Skolgatan.

Jag känner inte av tröttheten så mycket, gjorde det i början men det va nog mest för jag hade ett sånt jävla illamående. Jag håller igång hela dagarna & trvis med det, men vissa mornar, som i dag har jag tillochmed svårt att hålla upp huvudet. Så när tröttheten väl kommer slår den verkligen till.

Hade lite planer men ställer in dom, orkar inte. Istället ska jag tvätta & greja här hemma. Men måste ändå ha frisk luft så ska ta en promenad ner till stan, ska hälsa på Linda♥. Ska byta jacka med henne, min funkar inte längre, magen blir helt tillplattat när jag drar igen dragkedjan, inte så bekvämt direkt :). Har ett väldigt sug efter frukt & ramlösa oxå utav någon anledning så får in & handla lite.



Massa,massa snööö :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0