Zzzzzzz....

Jag är så trött, blev helt slut när jag kom hem & satte mig i soffan. Längta mest tills kl blir runt 22 så jag kan få gå & lägga mig om jag inte gör det tidigare. Har inte ens hunnit laga mat & som det känns nu orkar jag verkligen inte, men det måste göras. Blir kött i dag & det älskar jag. Ska försöka koppla i hop dvd`n & tv`n oxå, vilket säkert inte är så svårt men jag fattar inte mycket. Jävla sladdar hit & dit, har någon kass svensk humor film jag tänkte slö kolla på. I morgon är det fullt upp igen, måste upp tidigt, sen kommer Moni & Milo på torsdags fika :), därefter ska vi möta Mikii`s övervakare kl 13 för fika & runt halv 3 ska vi möta upp Emma & lille Liam som kommer från Gbg,  vet inte om dom ska stanna men det hade varit kul :).

I dag längtar jag väldigt mycket efter helgen, tänker sova väääldigt länge & inte göra mycket alls. Simma, sola, äta, slappa & mysa. Det gillar vi♥
Nej nu ska jag börja med maten, & sen försöka orka med en promenad ner till Pia eller Amanda på ännu mer fika & tjat. Haha & jag undrar varför jag gått upp 15 kg redan ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0