Äntligen!

Det finns EN parfym som jag tycker är bättre än alla andra, oavsett hur många man än gått igenom finns det ingen som den. Den enda jag gillar nästan lika mycket är D&C`s The One. Köpte den för 2 år sedan & höll på den ett tag & innan dess Light Blue, men sen så hittade jag Insolence. Parfymen i sig är ganska tung så man behöver inte alls mycket utav den plus att den sitter i 24 timmar. Den är helt underbar. Tråkigt nog har jag bara hittat den hittills i Gbg på NK & i Sthlm. Dum som jag är har jag aldrig letat efter den på nätet, förrän nu. & den går att beställa, äntligen får jag min parfym igen. Nu har jag Gucci Flora, tyckte om den i början, har haft den sen i somras, men tycker att den är sådär nu.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag älskar Nina Ricci Apple :D puss

2009-12-02 @ 19:57:58
URL: http://edwardssyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0