Badhuset :).

Tog en promenad ner med Maxim & Ken till stan, hälsade på Linda & sen gick jag & Maxim till Badhhuset, ungen är ju helt vild. Tror han va mer under vattnet än vad han va uppe.
Efter mötte vi upp Mikii & gick till Mcdonalds för att få lite mat i kroppen, & så förvandlades Maxim till Spindelmannen :). Åkte upp till Mamma för att hämta lite saker, sen fick jag sällskap av Pappa ( han körde mig) till stan, där fick jag handlat färg, tagit mig en promenad & så har jag solat oxå. Meddo hade något special pris, om det va halva kanske?! Brun är jag i alla fall, eller på väg att bli om inte annat.
Oufthh va skönt det va att komma hem till soffan:).



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ville vara med på den förra ansiktsmålningen där man kunde vara en tiger eller Hello Kitty ;) puss

2009-12-02 @ 23:44:59
URL: http://edwardssyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0