Ba*s hår :(

Är jätte trött på att se ut som en banan i huvvet. Vill bara springa ner till stan & köpa en brun färg för at kleta in i håret. Men vet att jag kommer ångra mig, för jag vill verkligen ha ljust. Fy.
Sist jag la i så körde jag som vanligt med hätta, men denna gången la vi i färg. Kommer inte göra om det igen utan ska nog fortsätta på slingor för jävlar i mig så tänker jag inte bränna sönder mitt hår. Men oavsett, kul & va ful :(. Sen så kanske jag borde investera i ett Silvershampoo oxå & sluta gnälla som en pussy?! Vad vet jag. Jag har faktiskt sett fulare.


Kommentarer
Postat av: L

Skrev ett inlägg om detta nu!! Har köpt silverschampoo =)

2009-11-08 @ 23:24:24
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0