Dagarna går så fort.

Känns som om jag inte hinner mer än att vakna gå ut & sen så är d kväll. Men eftersom mörkret kommer tidigare nu bidrar det väl oxå. Har börjat bli ännu tröttare, & jag satsade på järnbrist. Men sen pratade jag med Emma som frågade mig hur det går emd mitt vattendrickande. Så där har vi nog svaret, kollar man min kropp är d bara Julmust & Juice som flyter runt. Haha. Men hon sa till mig att köpa Tranbärsjuice & så dricka en massa vatten så får köra på d ett tag framöver. Ändå sitter jag med ett glas Julmust framför mig nu ;).

Det är på ett sätt skönt att ha "några runt" mig med småttingar. Moni är en av dom, som njuter av livet tillsammans med Hampus & deras lille underbara vackra Milo. Sen så är det Emma, Mikii`s bästa tjej kompis som har Liam på 6 månader tillsammans med Sebbe. & frågan är om inte Liam är världens gladaste lille kille. Han skrattar bara man tittar på honom, & så vill man bara nypa i hans små bebis lår :)


Kommentarer
Postat av: Moni

Och snart har underbara du en liten ljuvlig varelse =) Så roligt! Undrar såå vad det blir för ngt :D

Ses snart? Pusss

2009-11-18 @ 06:44:52
URL: http://moniramoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0