Daltar lite för mycket.

Jag har haft..inte ångest.. men något liknande för att åka bort under hela helgen. Inte för att jag inte klarar av att vara borta från Mikii, men för jag tror att han ska svälta ihjäl, gråta sig till sömns, eller bara rasa.
Han är ju faktiskt 21 & har klarat sig ganska bra innan. Men jag vet att är inte jag hemma eller har inte jag lagat mat drar han ihop något bara, lever på flingor eller köper mat ute. & är inte jag hemma, kommer han hem vid 4-5, sover till 14 & sabbar dagen. Eller så rasar faktiskt hela världen.
Fan va töntig jag är, om jag daltar sönder Mikii vad kommer jag då inte göra med vårat barn??! Haha, Mamma har sabbat mig helt, hon vill ju till&med smöra ens mackor. Men sen är Mormor likadan, vad göra?

Tur att Mikii har lite mer vett i huvudet än mig.
( & jag vet att du läser detta, så sköt dig)

Har fått i mig 2 bullar & ett glas mjölk nu oxå :). GÖTT, nu ska jag ta det sista innan jag åker.



älskar mitt ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahah dem slavar åt oss barn och barnbarn ;) mormor gör alltid i ordning allt åt oss ;) bäddar och... exakt allt :D pusshej <333333

2009-11-16 @ 17:48:48
URL: http://edwardssyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0