Ditt val, dina beslut, dina konsekvenser.

Jag tänker inte säga el skriva vem detta inlägget handlar om, eller vem det är relaterat till. Så fråga mig inte om det heller. Jag bryr mig inte heller om hur någon tolkar det, eller hur man läser mina ord.

Du bestämmer själv, det finns ingen annan som gör det åt dig. Du vet mycket väl vad konsekvenserna blir om du väljer det. Jag har ingen sympati alls för dig, har inte & kommer aldrig att få. Du blir bara svag i mina ögon.
Jag förstår inte & kommer aldrig ha förståelse för hur du kan sitta i ett fullt medvetet tillstånd & ta ett sånt beslut, speciellt inte när du mycket väl vet vad konsekvenserna blir utav det. Att du har dåliga ursäkter som svar gör dig ännu mindre. Din attityd hjälper dig inte alls, speciellt inte dina svar eller förklaringar. Det visar bara hur liten i huvudet du faktiskt är.Att jag inte har den svagheten är tack vare mina Föräldrar som jag har alledes för mycket respekt för, samt mig själv, mina nära & min vetskap. Jag har sagt det till dig så många gånger jag inte ens kan räkna till. Jag väljer bara att stå för mina ord, inget mer, inget mindre. Vad gjorde du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0