Börjar närma sig..

Jag har varit off världen sen i Fredags, men det kan inte hjälpas. Min mob är ur & helgen med Familjen behövdes. Kände mig liten igen, undra om man inte alltid kommer göra det med sina föräldrar, mormor & morfar osv.
Dagen igår gick så fort från det att jag satte foten innanför dörren, till det att Mikii kom hem lite senare på kvällen. & hans överraskning tog mig helt. Min underbara älskade Mikael.

I dag har vi inte gjort något alls. Förutom att jag va på Torp med Pappa & Mamma fort, annars har vi bara slöat i soffan, med marängsvish?, clementiner, myskläder & oss.

Mikii somnade intill mig i soffan vid 9-10, sen fick jag bäddat ner honom i sängen, jag ville sitta uppe lite längre. Hoppas på att vakna tidigt i morgon, ska greja lite hemma innan jag ger mig ut, har lite att göra & så ska jag faktiskt sola, har ju inte gjort det sen i Torsdags nu ;). Hoppas ni haft en bra helg.


Kommentarer
Postat av: L

Men vad var överraskningen då??? PÖSSSS.

2009-11-17 @ 10:04:03
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0