Ett,tu..*

Ska strax göra mig i ordning & sen ta en promenad upp till Mamma. Synd bara att vägen dit är så jävla tråkig när man går & min mp3 är urladdad.Skit samma, Lelången är ändå grejen.
I dag ger jag upp i alla fall, vill inte bränna mitt hår mer, behöva göra massa inpackningar, eller greja med massa annat & ha tålamod. Så färgar tillbaka det till brunt. Det blonda får komma när tid & ork finns, & kanske pengar till en frisör, om det nu skulle hjälpa. Det blir klippning igen oxå tror jag, page.
Skit samma, jag är het oavsett. Ska sola igen & så fika lite med Mamma, säkerligen oxå Birgitta :)
Så vi hörs sen, lite brunare, lite snyggare ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har aldrig sett dig när du inte är brun och snygg! pusshej <33333

2009-11-16 @ 17:41:31
URL: http://edwardssyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0