God morgon.

Vette fan hur jag har sovit men har ont i varje liten kroppsdel. I alla fall, fick ett medd vid halv 5 i morse där det stog- Heej! Det kom en liten flicka 4.09 :), Allt gick bra & fort. Blev så glad att jag nästan kissade ner mig. Min Bror har blivit Pappa :).

Är så glad, tråkigt nog är min Pappa i Tyskland & tror inte han sett sitt medd men det gör han ju direkt när han kommer till Sverige om inte annat i dag. Jag själv ska väl försöka vakna till & så åka upp till Vindfället & hälsa på Mamma en sväng, sola ska jag oxå göra.Resten av dagen händer väl inte så mycket, känns inte som att helgerna är så jävla röjj längre, haha. Ja ja hoppas ni har en bra helg.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har en bra helg jag får ju längta till på söndagen ;) puss

2009-11-21 @ 14:26:00
URL: http://edwardssyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0