Hello hello helloooo.

Har varit på d la Vindfället hela dagen, & en sväng hos Farfar & Farmor där jag blev i tvingad 1 masarin?, & 4 bullar. Det går inte att säga nej till min Farfar, speciellt inte när det handlar om mat. & han ville ju absolut inte att Mini skulle bli undernärd så det va bara att tugga.

Tog en promenad upp till Vindfället i dag, gick bra tills mördarbacken. Fick stanna 4-5 gånger för att kunna andas, haha, vilket är mindre bra. Så jag fick ett simkort utav Pappa & Mamma i present. Blev så glad♥.
Nu behöver jag bara köpa en ny bikini i morgon, för jag gav bort min till Lall. Så min fråga är...-Vart fan köper jag en bikini nu?! Ska jag kolla Torp kanske?
I alla fall, redan på Lördag ska jag plaska, Ken ska träna så jag tar med mig lilla Maxim till badhuset så får vi leka av oss lite :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jag älskar ju uppförsbackar! Och masariner är jättegoda ;) puss

2009-12-02 @ 23:25:31
URL: http://edwardssyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0