Helulu.

Åhh va jag har varit kass på detta, men ändå har jag redigt med folk som läser om mitt intressanta liv, haha. Systeryster jobbade i dag med värk så fick gå till apoteket för henne, sen så kom vi på att jag faktiskt kunde jobba, så det gjorde jag. & kul va det :)
Varje kväll tänker jag att, i morgon ska jag sova ut, ta på mig myskläder & bara vara hemma. Men dom planerna verkar aldrig gå igenom, plus att det är så jävla tråkigt att sitta här helt själv när jag kan vara med vänner eller ha fullt upp med annat.
I morgon ska jag iaf ner till stan, inhandla lite saker, möta upp Fröken Moni & lilla Björn (Milo) & sen så ska vi hem till mig & fika. Därefter vid 16 kommer Moster & Kusin Vitamin på besök, ska fixa Malins hår :). Därefter ner till stan & möta Linda när hon slutar, så ska vi handla igen & sen ha kvällsmiddag med Claudia & Angelica här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0