Ingen bio.

Det är mörkret som förstör, jag vill gå & lägga mig men d suger lite att kl bara är 8, så ska nog vänta lite med det.
Dagen började med att jag fick knalla bort till Spara för att köpa spray, vilket oxå kändes jävligt onödigt när d ändå bara regnar ute. Blir ju helt platt i huvvet.
Vi har varit ute & ätit middag med Miki`s Mamma & Syster, dom åker ju till Chile i 2 månader på Tisdag. Hade inte alls varit helt fel att komma till värmen ett tag. Har fått i oss god mat, åt fisk i dag, gör  aldrig det annars när jag går ut tycker dom tillagar den äckligt om man inte är utomlands. Men det va gott, & så pillade jag i mig Miki`s svamp som han inte äter.♥

Det har varit en bra helg, sen i Torsdags. Varit på bio, myst med Mamma, grejat lite hemma, ätit med andra familjen, handlat & så har min bror blivit Pappa. Hon är så fin, helt underbar, väldigt lik Marcus :).
Men lägger inte upp bilder på henne, det får dröja ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0