Men oooj vad jag inte har haft en tanke på det här.

Vi va ju nere för att kolla New Moon ( hoppas den heter så nu, annars dödar väl Malin mig), igår/idag/natt?! Började i alla fall strax efter 00, & filmen va faktiskt mycket bättre än vad jag hade tänkt mig från början, & ser gärna om den igen. fast inte som Malin då, hon ska på den igen på söndag & sen så lär hon väl kolla sönder filmen hundrasjuttioelva gånger innan 3an kommer ut.
Salongen va full av tjejer, kan nog inte varit mer än 6-8 killar där alls, & alla verkar sååååå kära i Edward(?).

Under filmen började jag kallsvettas som en dåre, samtidigt som d kändes som om att jag brann upp. Fy, mådde jätte konstigt & fortsatte sen under natten oxå. Men har som tur gått över nu :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Den bilden har jag haft på datan sen juli XD jaa, den heter new moon, och de va fler som blev galna när dom såg Jacob för han är bäst ;) puss

2009-11-21 @ 14:10:22
URL: http://edwardssyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0