Mikii`s tattueringar.

Ganska många som undrat över M`s tattueringar i ansiktet & varför han gjort det.

När M kom hem iår, valde han & några få vänner till honom att sätta 3 prickar under vänstra ögat, M gjorde även en stjärna under andra, Rex tex har ett ankare.
Deras 3 prickar står för dom & vänskap, ingen vato-loco, 3`s puntos, som M gärna slänger ur sig som svar. Men när det blev fler som gjorde samma tattoo valde M att tattuera över sina, då han inte vill förknippas med en del.
I stället har han en svala, & betydelsen över den är att oavsett vad så kommer han alltid tillbaka.

Jag själv tycker inte att det kanske är världens bästa grej att slänga upp en tatto i ansiktet, men sen så är d inte mitt val heller. Flera utav dom är fulltattuerade medans andra bara har få. Vad folk runtomkring tycker är det nog ingen som bryr sig om, utan det är jobb & sånt som räknas.
Här har vi några utan gossarna iaf :), alla`s syns inte i ansiktet, men orkar inte leta upp bilder :)


Kommentarer
Postat av: L

Tattueringar är porrigt!! ;) Däremot är inte jag speciellt förtjust i ansiktstattueringar, men det är självklart upp till var och en. Jag gillar M:s men skulle aldrig göra några i ansiktet själv. Pussss.

2009-11-19 @ 22:02:13
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0