Mini :)

Du är i vecka: 25
Du är i månad:
6
Antal dagar kvar till förlossningen: 110

Känns som dagarna går fort fast tiden står lite stilla.
I alla fall, nu börjar jag bli stor :), vilket är sådär. Känner mig lite som en pumpa.
Men det är kul, varje gång Mini rör sig kittlas det i hela magen. Något jag inte gillar längre är toaletter, kissar nog 15-20 gånger per dag. Dom sa d skulle avta, eller att det oftast gör det efter ett tag men icke för min del.
Vi ska börja köpa saker nu oxå, looolit. Fast vad vi behöver vet jag inte, lika bra att börja lagra på sig i alla fall :)



Kommentarer
Postat av: L

Kissandet avtar inte förrän bebisen har kommit ut!! Så var det i alla fall för mig och hon/han ligger ju och klämmer på blåsan mer och mer ju längre tiden går så det låter ju logiskt ;) Pussss.

2009-11-23 @ 21:46:23
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0