Oh hellululu.

Missat lite kanske?

Våran dag började strax efter 09 när jag & Mikii gick ner till stan för att göra lite ärenden, vilket slutade på Mc där det blev frukost. Äntligen fick jag min Ceasarsallad, kanske inte världens sallad, men så jävla gott va det.
Vi fick handlat lite, & gjorde Toni,Emma & Ken sällskap när dom åt lunch. Runt 13 hämtade Syster Yster upp mig & vi åkte till Torp, handlade lite kläder & åt korv :), vi kom även på att Marcus & Hanna säkert saknade oss så det blev en tur till Ljungskile för att fika lite & titta & klämma på Elise. När vi ändå befann oss i Ljungskile tog vi därefter ännu en tur ut till Petra med familj för att få ännu mer fika & tjat.
Vid 19 kom vi hem, Mikii gick till grannen & jag började med städ, julpynt samt mat, då ringde Linda & 10 min senare ramlade hon, Joel & Mikii in, 30 min senare va det mat. Kött, klyft, sallad & creme fraige :).
Nu någon timma senare kollar vi på 2a filmen av 3dje, har ätit glass & melon & bara slöar i soffan.
Älskar såna här dagar♥





Kommentarer
Postat av: ANN

härligt med film om man klarar av å vara vaken hehe

2009-12-01 @ 08:45:20
Postat av: L

Åhhh vad mysigt!! Pusss raring.

2009-12-01 @ 19:54:06
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0