Potatis,köttbullar,gräddsås & lingonsylt.

Åt lunch med M`s övervakare i dag, vet inte om jag borde skriva det men saker går bara bättre & bättre (peppar,peppar). Har betalat räkningar, skönt att ha det gjort.
Efter mötte jag upp Linda & Sarah, köpte presenter, fikade, bokade ny tid för att hålla naglarna & sen så ÄNTLIGEN åkte vi ut till Marcus & Hanna för att träffa lilla bebisen♥, hon är helt underbar, så jätte liten & fin. & väldigt lik sin Pappa, fast vi får väl hoppas att hon blir liite snyggare ;).
Ska bli så kul & se henne växa upp. Sen så har vi Lina, Hannas dotter, en liten Fröken med stora vackra bruna ögon. Har nog aldrig mött en mer vältalig (säger man så?) 3-åring i hela mitt liv, & hennes garderob för att vara 3 år är nog nästan att dö för, haha. Vi köpte ett jätte fint,rosa glittrigt diadem till henne som blev så fint i hennes rödbruna hår♥, & så en liten silvrig kjol. Till Elise köpte vi 2 små bodys & ett par byxor. (bilder får det bli en annan gång).

Allt som va planerat för i dag fick skjutas upp, så blir det ibland.
Nu håller jag mig i soffan tills det är dags att lägga sig, har ätit kvällsmat redan & är så trött.

Kommentarer
Postat av: Mim

Naaaaw lilla grek-bebisen. Hon är ju sjukt söt!!! Jag ska åka dit så fort jag har fått den där bajsiga sprutan...men det är ju nån som tar slut på vaccinet här i byn jämt!!

2009-11-30 @ 03:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0