Saltgurka is the shit.

Så vad har jag gjort ända sen igår? Ätit för det mesta kanske, kissat sjuhundrafemtioelva gånger, spelat TP, handlat, & grejat. Blev väldigt dåligt med sömn inatt, då halva huset skakade av snarkningar. Är så van vid tystnaden hemma, Mikii pratar ju bara i sömnen. Resten av companiet tapetserar för fullt, & väldigt snyggt blir det. Är så sugen på att göra det hemma, men vill inte lägga våra pengar på det. Vi kommer ju inte bo där mer än max 2 år, om ens det. Känner mig konstig i kroppen, men tror det mest är för jag är trött. Annars har Mini varit väldigt huligan i min mage i dag. Känns som om h*n slår volter & spretar ut åt alla håll. Drag från sin pappa kanske?
Nej nu ska jag sätta mig framför tv`n & hoppas på att det är något bra där. Hörs mer senare. Hoppas ni har en bra helg.

Saknar min andra hälft väldigt mycket :)♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Vet ni om det är en han eller hon än? Vet du det så får du gärna smsa serru :D puss

2009-11-16 @ 17:29:23
URL: http://edwardssyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0