Sockerkick.

Har varit en väldigt lugn dag. Handlade med Mikii på stan, låg & tjatade i några timmar, ätit god mat & sen fick jag i mig lite för mycket glass. Får börja lära mig, får mig en sån satans sockerkick vilket ger mig en dum hjärtklappning. Ät med måtta minns jag.
Mikii gick iväg på fest men fick seperationsångest & kom hem igen i väntan på att dom skulle gå ut. Han började prata med magen & väckte den lill*, så äntligen har han fått känna massa sparkar & buffar. Min Sötnöt.
Men efter ett tag blev det tydligen tråkigt att prata med en navel så han rotade fram en penna & kladdade lite, här har vi resultatet...



Hoppas verkligen inte att Mini liknar den där, tycker den ser skräckslagen
ut. Mikii själv därimot va väldigt nöjd med sitt konstverk :).


Kommentarer
Postat av: ANN

haha att du fortfarande tycker om att folk målar på dig hahahhaha du e ju bara för härlig åuss

2009-11-21 @ 17:49:01
Postat av: Papadopoulos

haha ja det släpper jag nog aldrig :P

2009-11-22 @ 20:30:47
URL: http://deccemmber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0