Tupplur med Emma :)

Vi har hunnit med väldigt mycket i dag, bara ärenden på stan & inget som va tänkt från början men vi slog ihop allt i ett.Vi  åt middag hemma hos oss med Emma & Toni. Karre med klyftpotatis & rotfrukter, sallad, cremefraige &  mixad feta. Tror jag kan äta mixad feta med allt, jag älskar den.
Efter somnade både jag & Emma på soffan 1 timma, men jag är fortfarande trött som tur är.
I morgon blir det samma sak, stan, ärenden, fika, så tänkte jag poppa upp hos Moni oxå, dom flyttar ju i helgen om jag inte minns fel. & kvällen ska spenderas i tvättstugan.
Så skönt när man får dagarna att gå. Nej nu ska jag mysa & sen blir det sängen. Hoppas ni haft en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0