Ajjemen, langa vaccin bara.

Jag sa ju för någon dag sen det där om vaccinet, att jag inte vill ta det därför att jag ger mig fan på att allt inte stämmer med det. Även om det kanske inte märks på två dagar kanske det gör det efter något år, eller närsom.
Hos min BM i dag hade hon lite svårt att förstå mig & menade på att jag borde verkligen fundera om & vaccinera mig. Sen när jag kom till Mamma berättade hon oxå att hon tror inte alls på det.

& det gör nog inte denna tjejen heller längre., i don`t give a fuck om hon är 1 på miljonen. Dom har fan inte koll på något, vet inte alls vad dom skickar in i människors kroppar. Vissa slår det ut på, andra inte. Men tänker inte riskera det.

 

 http://www.youtube.com/watch?v=mh5F5wP8RdU&feature=player_embedded#


Kommentarer
Postat av: L

Skall du ta det eller inte?? Jag kopplade inte vilket. Både du och bebis kan dö om du får det... Självklart DITT val och inte någon annans, men jag skulle nog inte våga chansa på att låta bli. PUSSS.

2009-10-27 @ 21:07:52
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0