All by my self, & en fråga på det :)

Mikii kom hem, & gott hade han med sig. Har fått mat-nojja på annat nu. Köttbullemacka med rödbetssallad,mmm. Som han så fint serverade upp på ett fat till mig,med ett glas cola. Jag älskar honom, eller ja, lite mer vissa gånger än annars, haha ;).
Han har oxå gjort en annan sak nu, men eftersom han gått ut får jag ta en bild lite senare på det & lägga upp.,jag älskar det faktiskt men kan bero på att jag är väldigt egenkär. Vad vet jag.

Måste säga att jag är sjukt nöjd med min Fredags-kväll. Har suttit på en & samma plats sen 17 tiden som sagt & inte gjort ett skit. Zappat på tv`n, tjatat med folk, snookat runt på nätet, & bla bla bla. Men jag gillar`t, & d har varit så skönt att ha en sån kväll.Plus att jag är så seg att jag orkar verkligen inte vara social idag.

Min fråga då.. Jag har ju slingat håret 3 gånger hittills som sagt, men jag vill ju få en "finare" färg på det, så tänkte jag det där med silvershampoo. Men eftersom jag aldrig varit ljus vet jag inte riktigt allt om det heller. Jag vet att det går & använda i hela mitt hår & att den bruna färgen inte tar någon "missfärgning" på det. Men vilket shampoo är bra & fungerar? Hur ofta kan man & bör man använda det? Kan jag sova med det eller bara ha det en stund? Jag har kollat på nätet, men hittar fan inga bra svar.


Kommentarer
Postat av: novalie

jag har ett som är ganska bra men du ska nog fan inte sova i det för det är starkt ,men jag har i det ca 1-5min beroende på hur mycket utav den gula nyansen jag vill få bort , man vill inte ha i det för länge eller använda det för mycket för då får man en blå ton i håret ..

den jag har är loreal ...

2009-10-24 @ 01:15:47
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: Papadopoulos

Nova- tack.Läste precis något om det där med att det kan skifta i blått. Finns det olika Loreal silvershampoo & vilket är det du har. Så kan jag testa iaf & se hur d funkar på mitt hår. Får börja försiktigt typ 3 min kanske & testa mig fram :)

2009-10-24 @ 01:33:52
URL: http://deccemmber.blogg.se/
Postat av: Malin

Du har visst varit ljus. Det finns bevis hos mormor o morfar! Vet inte vad du kan göra.. är inte bra på slingor & sånt. puss

2009-10-24 @ 16:26:54
URL: http://edwardssyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0