Är inte så häftig i dag.

Mim & Petra va ju här med sina minsta på en snabb fika & tjatade lite, trevligt tycker jag :).

Kände i morse att jag inte är helt ok, men tänkte att det är säkert för jag är nyvaken & det går snart över. Icke, det blir bara värre. & jag tycker väldigt synd om mig själv som får sitta här ENSAM & ÖVERGIVEN. Mikii slängde upp lite pengar på bordet så jag kan köpa mig något om jag vill & gick sedan till gymmet. & eftersom jag inte bor hemma ska ju han ta hand om mig, skitunge. Tur för mig att allt är fint & städat hemma annars hade jag fått mig ännu ett bryt, men får väl ner & köpa massa glass, dra filten runt mig & göra det bästa av det helt enkelt :)


Kommentarer
Postat av: Malin

När jag är sjuk har jag en skitnödig hund som sällskap... tänk det du :P Krya på dig. Puss

2009-10-20 @ 21:37:45
URL: http://edwardssyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0