Folkstopp.

Jag hatar oftast att vara ensam, jag har svårt för det & gillar det inte alls.
Tycker om när det är liv hemma, folk hälsar på & när det är ständig rörelse, men i dag orkade jag bara inte. Så satte stopp på precis alla i dag. Jag får nog börja fatta att jag behöver ta det lite lugnare helt enkelt. Även om jag inte är ute på vift hela tiden gjorde det mig ganska gott att mitt enda sällskap varit tv`n under att par timmar.
Folk får inte förstå mig fel, för jag tycker om när alla är här. Men vissa dagar funkar det inte bara.
Sen så hittade jag min gamla kära vän Laila, hon va extas över att Bonde söker Fru hade premiär i dag så hon & hennes lilla kaluffs (vovven) kom bort till mig & mös i soffan en stund. Med Lall behöver jag inte engagera mig heller, utan bara vara. Behöver inte ens prata, utan man har varandras sällskap ändå.
Nu är jag ensam igen, Mikii är hos Andreas(ost) & bör väl komma hem om en timma eller två :)


Kommentarer
Postat av: moni

Det är såna stunder som är bäst, och med såna vänner som man inte alltid behöver underhålla, bara glo i taket och lite tystnad är skönt :) Vi får ju inte glömma att andas .. och ta det lugnt :)

Puss

2009-10-08 @ 09:26:22
URL: http://moniramoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0