Fredagsmys.

Till att börja med, jag kommer inte skriva anledningen till varför jag är arg. Varför?, jo därför att det finns alltid dom som inte har så mycket till liv. Alltså lågt folk, folk långt under mig. Så vi avslutar allt som har med det att göra här.

Jag är trött så trött nu, men min Fredag har varit helt underbar. Föst att få en syn av vårat barn & sen att Lena kom på middag & spenderade några timmar med mig gjorde så mycket. Dagen har varit mer än perfekt :).
Men mer berättar jag om det i morgon för nu går jag snart i däck.
& förresten, i morgon har jag 2 visningar på lägenheten, hoppas hoppas hoppas.

Sov gott föckers. Köss

Kommentarer
Postat av: Malin

Sov sött, dröm om alla småkryp du mött :D puss

2009-10-10 @ 11:44:11
URL: http://edwardssyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0