HEJ HEJ..(tänk er att det är Linda som säger det :)..)

Min dag har börjat så bra.

Tar det lite från början... För någon vecka sen på min tvättid, lyckades jag..(tro det eller ej)..bränna sönder precis ALLA mina kläder. Jag har fortfarande svårt att fatta det, för jag har aldrig gjort ETT ENDA FEL med tvätten sen jag lärde mig tvätta. I alla fall, allt brändes sönder. & då jag har lite för mycket hormoner i kroppen rasade hela min värld sammans & jag grät mig säkert till sömns oxå. Men det har fått funka ändå, nu är jag ju faktiskt gravid & tjock så myskläder funkar i alla lägen..(nästan).. & jag är ju hemma för det mesta. Men sen va ju det mesta nytt oxå.. :(

I alla fall, vaknade av att mobilen tokringde i morse, det va Pappa & Mamma :).
Mamma frågade snällt om jag inte skulle gå upp & göra mig i ordning. Varför undrade jag?, vi ska ju inte till Thn på många timmar?! Jo sa hon, jag & Pappa tänkte att vi skulle åka ut & handla lite kläder till dig & oss.
Jag blev så glad, så nu är jag hemkommen med en helt ny garderob & så lite nya smycken på det :).
Tack underbara Pappa & Mamma, oavsett vad det än gäller så finns det aldrig några som ni. I alla lägen, oavsett när,var & hur så står ni alltid där. 
 


det finaste jag har..


Kommentarer
Postat av: Malin

Hälsa från mig! puss

2009-10-24 @ 16:46:49
URL: http://edwardssyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0