Hej kom & hjälp mig.

Känns som om att jag vaknade,knäppte med fingrarna & nu är det dags att sova igen. Fattar inte vart alla timmar tar vägen. Det hela började med att Andreas(ost) ringde mig 08 & undrade vad vi gjorde? Hmm sover kanske, blev ett sömnigt samtal men bestämde mig för att det va lika bra att gå upp. Åt en mysig frukost med mina lådor & säckar som sällskap, & bläddrade igenom lite bloggar. Gjorde mig vacker, tog buss upp till Mamma. Hade lite mer morgonstund med henne innan jag dök upp hos Lena som bjöd på the & massa gott tjat.
Ner till stan, möta Miki, Systeryster en stund, ut & fika, hem till Pia & efter lite mat blev det Bonde söker fru.

Tog en behövlig uppfriskande promenad hem, möttes av flera enorma klädberg som jag nu packat,vikt & sorterat ner. Har fått ordnat tvättid i morgon. Så det blir upp tidigt i morgon igen, & så får jag la bosätta mig i tvättstugan lite mer än halva dagen. Puh. Nej nu blir det kvällsmat & sen rulla i säng. Tur att jag inte är en ko med korta ben så jag kan ta mig upp i den. Även om man kan mista mig för en haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0